Malakali mutaxassislar va xodimlarni ishga taklif etamiz
- Xalqaro bank ishi fakulteti dekani o‘rinbosari;
- Moliya va moliyaviy texnologiyalar fakulteti dekani o‘rinbosari;
- Xalqaro aloqalar bo‘limi boshlig‘i;
- Xalqaro aloqalar bo‘limi bosh mutaxassisi;
- Xalqaro reyting va akkreditatsiya bo‘limi bosh mutaxassisi.
- Namunaviy shaxsiy fazilatlar-intellektuallik, madaniyatli, yetakchilik, ijodiy yondashuv, xushmuomalalik, tashkilotchilik va tashabbuskorlik qobiliyatlariga ega boʻlish, masʼuliyat hissi, mustaqil qaror qabul qilish va ish tutish, qatʼiy harakat qilish, muassasa strategik maqsadlariga erishishni taʼminlash xususiyatlariga ega boʻlishi;
- Magistr darajasiga ega boʻlishi;
- oliy ta'lim muassasalarida 3 yillik mehnat stajiga ega bo‘lishi, shundan kamida 1 yil dekan o‘rinbosari lavozimida faoliyat yuritgan bo‘lishi;
- HAMIS platformasida ishlay olish ko‘nikmasiga ega bo‘lishi;
- turdosh yo‘nalish bo‘yicha akademik darajaga ega bo‘lish;
- Oʻz sohasiga tegishli masalalar boʻyicha axborot va maʼlumotlardan xabardor boʻlishi zarur.
- Namunaviy shaxsiy fazilatlar-intellektuallik, madaniyatli, yetakchilik, ijodiy yondashuv, xushmuomalalik, tashkilotchilik va tashabbuskorlik qobiliyatlariga ega boʻlish, masʼuliyat hissi, mustaqil qaror qabul qilish va ish tutish, qatʼiy harakat qilish, muassasa strategik maqsadlariga erishishni taʼminlash xususiyatlariga ega boʻlishi;
- Magistr darajasiga ega boʻlishi;
- oliy ta'lim muassasalarida 3 yillik mehnat stajiga ega bo‘lishi, shundan kamida 1 yil dekan o‘rinbosari lavozimida faoliyat yuritgan bo‘lishi;
- HAMIS platformasida ishlay olish ko‘nikmasiga ega bo‘lishi;
- turdosh yo‘nalish bo‘yicha akademik darajaga ega bo‘lish;
- Oʻz sohasiga tegishli masalalar boʻyicha axborot va maʼlumotlardan xabardor boʻlishi zarur.
➡️ oliy ma’lumotli, ta’lim sohasida muayyan tajribaga (nazariy, tashkilotchilik jihatidan) ega bo‘lishi;
➡️ ta’lim sohasiga oid qonun va qonunosti hujjatlarini, asosiy me’yoriy-huquqiy hujjatlarni bilishi va ularni amalda qo‘llay olishi;
➡️ pedagogik va ta’lim-tarbiya jarayonini bilishi, ta’lim sifatini baholash komponentlaridan xabardor bo‘lishi;
➡️ ta’lim jarayonida zamonaviy pedagogik usullarni qo‘llash va axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishga oid bilimlardan xabardor bo‘lishi;
➡️ o‘quv, ilmiy-tadqiqot va ma’naviy-ma’rifiy yo‘nalishdagi ishlarning mazmun-mohiyatini tushunishi, yangi avlod o‘quv adabiyotlarini tayyorlashga qo‘yilgan talablarni bilishi;
➡️ o‘zbek va ingliz tilini mukammal, rus va xorijiy tillardan birini yetarli darajada bilishi;
➡️ ish jarayonida zamonaviy axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishni lozim darajada bilishi;
➡️ Bo‘lim yo‘nalishi bo‘yicha kamida 3 yillik samarali ish stajiga ega bo‘lishi zarur.
➡️ oliy ma’lumotli, ta’lim sohasida muayyan tajribaga (nazariy, tashkilotchilik jihatidan) ega bo‘lishi;
➡️ ta’lim sohasiga oid qonun va qonunosti hujjatlarini, asosiy me’yoriy-huquqiy hujjatlarni bilishi va ularni amalda qo‘llay olishi;
➡️ pedagogik va ta’lim-tarbiya jarayonini bilishi, ta’lim sifatini baholash komponentlaridan xabardor bo‘lishi;
➡️ ta’lim jarayonida zamonaviy pedagogik usullarni qo‘llash va axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishga oid bilimlardan xabardor bo‘lishi;
➡️ o‘quv, ilmiy-tadqiqot va ma’naviy-ma’rifiy yo‘nalishdagi ishlarning mazmun-mohiyatini tushunishi, yangi avlod o‘quv adabiyotlarini tayyorlashga qo‘yilgan talablarni bilishi;
➡️ o‘zbek tilini mukammal, rus va xorijiy tillardan birini yetarli darajada bilishi (shtat birligini shakllantirishda xodimning xorijda malaka oshirganligini inobatga olish maqsadga muvofiq);
➡️ ish jarayonida zamonaviy axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishni lozim darajada bilishi.
➡️ Bo‘lim yo‘nalishi bo‘yicha kamida 2 yillik samarali ish stajiga ega bo‘lishi zarur.
➡️ oliy ma’lumotli, ta’lim sohasida muayyan tajribaga (nazariy, tashkilotchilik jihatidan) ega bo‘lishi;
➡️ ta’lim sohasiga oid qonun va qonunosti hujjatlarini, asosiy me’yoriy-huquqiy hujjatlarni bilishi va ularni amalda qo‘llay olishi;
➡️ pedagogik va ta’lim-tarbiya jarayonini bilishi, ta’lim sifatini baholash komponentlaridan xabardor bo‘lishi;
➡️ ta’lim jarayonida zamonaviy pedagogik usullarni qo‘llash va axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishga oid bilimlardan xabardor bo‘lishi;
➡️ o‘quv, ilmiy-tadqiqot va ma’naviy-ma’rifiy yo‘nalishdagi ishlarning mazmun-mohiyatini tushunishi, yangi avlod o‘quv adabiyotlarini tayyorlashga qo‘yilgan talablarni bilishi;
➡️ o‘zbek tilini mukammal, rus va xorijiy tillardan birini yetarli darajada bilishi (shtat birligini shakllantirishda xodimning xorijda malaka oshirganligini inobatga olish maqsadga muvofiq);
➡️ ish jarayonida zamonaviy axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishni lozim darajada bilishi.
➡️ Bo‘lim yo‘nalishi bo‘yicha kamida 2 yillik samarali ish stajiga ega bo‘lishi zarur.
Talabgorlar hujjatlarni topshirish uchun Inson resurslarini rivojlantirish va boshqarish bo‘limiga yoki @hr_bma orqali murojaat qilishlari mumkin.